en himmelsk drog

ibland önskar jag bara rent allmänt innerligt att jag var beroende av nåt som fick mej att flyga, drömma, glömma och bli snygg. typ. men jag är ju emot sånt.

när jag ändå är så djup kan jag nämna att jag har nått nåt stadium av vårkänslo-klimax. hoppas jag iaf. för det vore jobbigt om det blev ännu värre. det hela handlar i vilket fall om att jag blir kär i allt och alla. i stora drag. med ganska många undantag. men ändå. jag kastar långa blickar efter både den ena och den andra. och jag blir ganska avundsjuk på alla runtomkring som har nåt på g. ja, det var det. jag säger som thåström. eller så säger jag, jag hoppas det blir min tur att ha tur snart.

alles gut, påsk snart slut. imorron, kalas. åka till tibban. jag nästan, nästan längtar. jag ska försöka ta med min dammsugare på tåget och bussen. om jag orkar.

nattinatti boys and girrls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0