grå dag

men nu såg jag just en solstrimma genom fönstret. kanske den kommer fram och piggar upp mej idag med!
det kunde just behövas, är seg som en sill idag.

det var fint att komma tillbaka till lilla lyan igår. det kändes bra. mitt lilla hem. har börjat läsa om fantastiska emma hambergs böcker, började med mossvikenfruar-chansen igår. fick slita mej ifrån den så jag skulle somna nångång.
längtar hem till fortsättningen idag!

så blir det en sväng på candela med annika tror jag.det ska nog bli en okej dag detta med! 

tack för en trevlig påsk, alla som gjorde sitt till! och ni (du) andra kan bara tänka på vad ni missade i mitt angenäma sällskap. jag förstår mej inte på dej. inte för att jag tror du bryr dej.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0