light the fire!

eller, som min klasskompis valborg berättade, att hennes man klippte ut överskriften ur tidningen: "det bästa på valborg är brasan!". haha!

jag har träffat en trevlig pojk. det känns fint, jag gillar att vara med honom. hihi. neat!
eftersom jag är lite inne på dansband just nu, så...:

"Du ger mig bra vibrationer
Varje gång du tar min hand i din
Och varje gång du ler
Så får jag bra vibrationer
Som kan leda till nåt mycket mer
Och jag tror kärleken är på väg 
Med stora steg

Vi möttes bara härom dan
Men jag har blivit van
Att ha dig i min närhet
Fast du är mera än en vän
Är det för tidigt än
Att kalla det för kärlek
Och vi har mycket kvar
Vi har bara börjat nu
Men i natt vet jag att det är du


Som ger mig bra vibrationer
Varje gång du tar min hand i din
Och varje gång du ler
Så får jag bra vibrationer
Som kan leda till nåt mycket mer
Och jag tror kärleken är på väg
Med stora steg


Att det kan bli problem har jag fått lära mig
Om man är snabb att säga 'ja'
Men det är faktiskt ganska svårt att säga 'nej'
När det är dig jag vill ha..."


fantastiskt passande text faktiskt! hejja kicki!

nu ska jag duscha och sen sticka ner till parken och lyssna på de fantastiskt fina vårsångerna, och ett säkert genomtänkt och fint vårtal! vädret är el fantastico, så det blir nog bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir avundsjuk, men är det verkligen nödvändigt att ta i med Kicki Danielsson?

2009-04-30 @ 21:09:55
Postat av: Mathias

Håller med ovanstående skribent. Nog för att det är sött å så men Kicki Danielsson? Du kan bättre än så gumman... :)

2009-05-03 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0