would you feel anything at all?

idag var himlen grå ända fram till eftermiddagen, då solen trängde sig fram. och jag vaknade. har nån sjukt seg period. ont i huvudet, orkar inte göra nåt vettigt. direkt när skolan slutar blir jag pigg. jag blev genomlycklig i hela kroppen när jag kom nära mitt hem, och såg det jättestora gul-röd-randiga cirkustältet med fyra svenska flaggor på toppen torna upp sig! åh, så fint! och så passande som rekvisita i mitt liv just nu läsandes om anki i mossvikenfruar. åh. man kanske skulle rymma med en cirkus iaf! jag kunde säkert få vara bajs-skyfflare eller biljettrivare eller rysk hårig dam ridande på gris. det vore nåt det.

jag och annika promenerade, och jo mathias, jag blev lite mer tibrofrälst. vi gick en vacker promenadväg och genom en park med fejkad damm och solen sken och vi såg en ekorre som gnagde på en glasspinne. här vill jag inte bo i hela mittt liv.

det var tydligen en varg i hembygderna i helgen, nån som såg en?

för övrigt blir jag ledsen i mitt hjärta och till och med lite arg (jag blir sällan arg)  när jag läser om den 15-åriga tjej som tog sitt liv för att hon inte vågade vittna i rättegången mot sin förövare. och så lägger de ner hela åtalet! grr!

och, du kanske minns att jag låste in mina nycklar i tvättstugan en gång för ett tag sen.
det kalaset gick på 1150 kronor.
oj så skoj! nu har jag provat det, behöver inte göra det igen.

nu ska jag lägga mej och läsa. och hoppas på en pigg dag imorron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0