älskar allt du är

(tidernas vackraste låt?) nu var det fredag igen. konstigt, det känns inte längesen sist. eller jo. eller nä.
känns som jag har blivit ganska van att vara ensam för det mesta. det är fortfarande inte skoj, men det funkar rätt bra.
fast ibland är det grymt tråkigt. som idag. skulle vilja känna nån här, som man kan kila över till och se på tv lite med och så. och fika! men jag antar att det är bättre för min beach2009 figur att vara själv. utan fika.
nä, jösses, va deppigt det låter nu! det är aldrig så illa som det låter.
bara ett till klagomål, sen ska jag berätta nåt kul. msn bara krånglar med mej! grr. dumma. inte ens på msn kan man få lite sällskap. typiskt!

och nu till nåt skoj! : vill du handla på ett spännande och framförallt udda ställe ska du åka till sparhuset här i tibro. det är helt totalt obegripligt! jag tror det är 8 butiker i en salig röra, med delade kassor och lokaler. idag var jag i mataffären där, kometen heter den. först kom man in i nånslags kiosk, sen kom hygienavdelningen, grönsker och sen nästa lokal, där det var städgrejer och djurmat, sen kom nästa med först leksaker och sen massa kläder (jag tror den delen är klädpiraten) och längt in i hörnet av denna stora lokal kom plötsligt ett litet rum med trädgårdsgrejer och ett annat med back-dricka. och sen var det frys och sen kom man ut i första delen igen. och jag fattade ingenting! haha, ja, kära nån.

funderar på om jag ska gå till och hyra en film och mysa lite ikväll. här hyr de ut film på ica, det verkar himla praktiskt. 20 kronor bara. och så gör jag ett städryck först, så det är fint när jag får besök imorron!

det blir bra, så gör jag. ut i kylan igen!

ha det bra alla, trevlig helg!


med fredagsliga hälsningar
karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0