and one day, there was a new blog, and this one was something really special..

heycome heycome altogether! hej och välkommen!
nu är den här, den efterlängtade! världen skola prisa denna uppenbarelse... öh..
 jaja, nog med oviktigheter och in med andra dumheter!
jag kan vara lite poetiskt och skriva en vers som jag köpte på ett kort idag när jag och annika var på candela.

"Ett hantverksföremål är inte bara form och funktion. Det är först och främst mänsklig tid som sparats undan den tomhet vårt liv rinner ut i. Inför sitt verk kan människan säga -Detta är min tid, detta är jag. På annat sätt finns jag inte till för mig själv."

det är en tillfredsställelse att jobba och sen kunna visa upp det man gjort.
ett stycke tid, sparat i evigheten...

haha, jag är så djup!

jaha, det var detta! mitt första inlägg... nu är det bara att vänta på att miljonerna ska rulla in på kontot! 

med bästa hälsningar
karin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0