come on, it´s my birthday!

vaknade och nynnade happy birthday för mej själv. kändes bra, vuxet på nåt vis. det måste ju vara så man ska göra när man vaknar ensam på sin födelsedag? sen ringde mor och sjöng, det kändes ännu bättre. kom till skolan och annika arrangerade gemensam ha den äran. tackar så mycke! sen kom det tråkiga med den här dagen.. dagens del i starta eget handlade om skatter och moms. att starta eget verkade inte så svårt förrän vi kom till den här delen! hjälp, va mycke siffror och uträkningar! stod helt still i huvudet på mej! burrburr!

sen efter skolan gick jag och annika och mötte hennes pojkvän robin vid cafe syster yster, som måste vara tibros mysigaste! perfekt för en födelsedagsfika, fick till och med ett litet ljus i min varma macka! :)

hämtade två bananlådor på ica inför flytten och hade fått två post i annikas brevlåda när jag kom hem! tack så mycke, anna och mamma! 

om en stund ska jag på nån slags tacoätningskväll i gula villan. får se vad det blir, är sådär lagom taggad! menmen, det blir nog bra! annars går jag hem, inte mer med det!

imorron är det fredag, och vi slutar tidigt. ååå va skönt!

ha det bra alla och tack för alla sms!


med 23-åriga hälsningar
karin


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oooh, GRATTIS karin!(i efterskott) <3



jag har tyvärr noll koll på när folk fyller år, men lätt att jag hade skickat ett kort! Ge mig din address förresten, om du fixat de :)

kram på dig!

2009-02-14 @ 01:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0