enough just isn´t enough

nu har sofie just åkt tillbaka till uddevalla. det har vart en riktigt trevlig helg här i tajbridge..! vi har vart en sväng på candela, käkat kinakäk, hyrt en film. (be kind rewind, konstig...) vi tänkte åka till skövde och gå på bio, men det fanns inte en chans i världen att en buss och en film stämde överens, så det blev inget med det. men jag fick chansen att visa massa fina galenskaparna-klipp på youtube och allt var fint iaf! idag har vi haft slappisdag, såna ska man ha ibland då det är söndag. fina bilder blev det också... hmm... :)

nu har jag börjat längta till nästa helg, då jag och mathias ska se på grymma hello saferide i gbg. yeay! ska bli gott att komma hem på böggda lite med. skulle vilja gå på musikalafton också, men det får väl bli en annan gång. åh. nu insåg jag just att nästan alla är borta på skidresa... typiskt! jädrans typiskt.

jaja. nu blir det en varma koppen och en macka. sen ska jag försöka fixa iordning min tvätt, för jag har lyckats boka en tvättid imorron.


med rockiga hälsningar
karin





Kommentarer
Postat av: Mathias

Ja på lördag blir det av. Stackars dig som kommer hem å så är det bara ja hemmavid. Du måste du ju umgås med mig. Moahahahaha min onda plan går i lås. Men du, jag skrev allt in dig kryptiskt oxå i senaste inlägget. Hitta det om du kan.. Hihi

2009-02-23 @ 08:20:42
URL: http://skrymt.blogg.se/
Postat av: Anna

ne för jag är hemma också!:D Karin, jag längtar:)

2009-02-23 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0