hallå säkerskjuts

nu är biljetterna bokade,tack mathias för att du följer med! nu skulle jag bara vilja gå på sofia karlsson och anna ternheim med. säg till om ni är sugna!

tänkte jag skulle baka nåt och bju på i skolan imorron. det går dåligt, vet inte vad jag ska göra. det blir nog inget.

och, jag ska flytta redan på lördag! ska bli så skönt att få lite eget! troligen ganska ensamt också... jag och annika kan ju inte ta följe mer till och från skolan... menmen. jag tror det blir bra! 

igårkväll satt jag i andra änden av huset och såg på tv, det var exotiskt. tillsammans med raggar-montören och björn borg-look-a-liken. härligt. jakt och fiske, precis ett program i min smak. och "min man är transvestit"...
trevligt med sällskap kort och gott!

" helvetet är en definition av ett ställe där tyskarna står för humorn, engelsmännen står för maten och fransmännen för tekniken." vår starta eget-kurs-lärare har mycke att säga. mer eller mindre informativt. det bästa måste ju ändå vara " det går inte att lugga en skinnskalle." det är en sanning som man måste ha mycke nytta av när man startar eget företag, och inte minst i livet för övrigt! känns bra att nu ha fört detta vidare till mina trogna läsare.

det var det för nu. just det. imorron är den stora dagen. jag hoppas jag får nåt kort! :)



med sega hälsningar
karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0