i kiss you on the brain in the shadow of a train

mässan igår var finemang! många snygga möbler, tyger och inspiration. och många heta killar...
verkar som jag har gett mig in en en lovande bransch!

för övrigt var det en lång dag, jag var trött som en lax när jag kom hem! grym film på bussen, mamma mia och walk the line. och så lite nile city... haha! det var iaf en som flabbade, men inga namn nämnda...högklassig underhållning, helt klart!

åh, lyssnar just på "i´m too sexy..." känner nästan solen i ryggen och det ljumma vattnet runt benen... vattengympa i karibien! det du anna, det var tider! :)

för övrigt har jag fått lite lite ont i halsen, så jag hoppas det inte blir nåt mer av det. nästa vecka ska vi ha starta eget-kurs. blir säkert intressant... jätte. nja, vi får väl se!

nu ska jag äta innan jag far hem!

med trötta hälsningar
karin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0