min lök verkar trivas på februarigatan

min enda växtlighet är en gul lök som jag hittade bland den kvarlämnade maten på tärnan. jag var tvungen att flytta med den hit, till min nya lilla lya i en annan del av tibro. den ser ut att växa och frodas väldeliga redan nu! en vacker dag ska jag köpa en till krukväxt.

för övrigt trivs jag väldigt bra här änsålänge! då har jag ändå bott här sedan klockan fyra ungefär. nu kan ni komma och hälsa på nästan närsomhelst, för nu har jag ett eget litet bo. om ni inte vill komma för att träffa mej kan ni komma för att se den fantastiska lilla tv:n jag har här till låns! dess ledord är liten och svartvit.. imorron ska jag vara duktig och packa upp och in alla saker. och hämta min cykel.

jag och elin har äntligen bestämt när jag ska komma till henne i oslo, och det är tänkt helgen runt den 27:e mars.
det ska bli skoj! oj så skoj! :)

idag är det också alla hjärtans dag och jag har inte deppat över att vara ensam. konstigt nog. men bra.

på torsdag ska jag till frissan, det längtar jag till.

nu ska jag nog bädda och sova i nya rena lakan. goodnight darlings!



med nyflyttade hälsningar
karin

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag längtar tokigt mycket tills du kommer! :)

2009-02-17 @ 21:54:27
URL: http://elinotterstadh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0