peaceful the world lays me down

tillbaka i tibban efter en trevlig helg hemma. en mysig helg. tyvärr har jag blitt snorig med. menmen. allt har sin tid under solen, så även att snyta sig.
 jag är hungrig, ska fixa lite käk, till nu och till imorron. har ju en fantastiskt trevlig sovmorron imorron, börjar åtta istället för halv åtta. tyvärr är det is och snö på vägen, så vi får ändå gå vid 7.20. det ger ju en faktiskt sovmorron på ca.15 minuter. weey. ibland har man tur. 

ojoj, jag känner mej lite låg. dessutom har jag tre undringar som fyller min hjärna. - ska jag åka till uppsala till helgen och se hello saferide? -kan nån komma på mitt födelsedagskalas om jag bestämmer mej för att ha ett?  och den tredje har jag glömt, men det handlar om ömhet och kärlek och allt sånt där. det som lyser med sin frånvaro med andra ord. jaja, skitsamma.
efter lite mat och en god natts sömn känns det säkert bra.

som en sista rad i dagens inlägg känns det ändå bra att citera cardigans:

And if I had one wish fulfilled tonight
I'd ask for the sun to never rise
If God lent his voice to me to speak
I'd say: "Go to bed, world"


med snoriga hälsningar
karin

Kommentarer
Postat av: Vargen

Jag är först med att kommentera ser det ut som. Stor applåder för mig. Fast mest för dig för att din blogg är så bra att BlondinBella skakar av skräck och dumhet. Dessutom är ju du sjukt mycket sötare så.. Håhå jag fick till en flört där tillochmed.. Inte så pjåkigt för att komma från en idiot.. Så där ja.. Puss på sig fröken Karin

2009-02-10 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0