praktexemplar

förra inlägget blev ett praktexemplar som visar hur bra jag hanterar det här med bloggandet. jag skriver helt enkelt lite och sen hoppas jag att saker och ting inte hoppar runt eller byter teckensnitt eller att bokstäverna dansar tango med varann. men, rätt som det är, så gör tekniken som den vill, och där står jag, blott en simpel människa med skägget i brevlådan ( vobot valf, elin! :) ) och får ta det som det blir. och, ni kan gått behöva anstränga era hjärnor lite och läsa lite olika teckensnitt ibland, så det byggs lite nya hjärnvägsnät i skallen på er! se där, hångla mer-boken har redan påverkat mitt tankesätt!

idag har jag haft en fin och nyttig dag. jag har helt klart vart en duktig flicka. jag har gått upp i någorlunda tid, jag har ätit gröt till frukost, jag har städat i mor och fars hus och tvättat deras tvätt. jag har vart i sbn och handlat lite och sen har jag inte gjort nåt mer nyttigt och duktigt. men ikväll ska jag ut och förlusta mej! åka till storstan alltså, det är inte var dag. jag längtar!

tack för presenterna också! gott att man kan få njuta av sin födelsedag såhär drygt två veckor senare!
timo räisänens senaste skiva, och en praktiskt kartbok! det kallar jag bra grejer!

det som var ett stort tyvärr är att familjen johansson är kräksjuka, så det blev inget besök där idag.
det var synd, det hade jag sett fram emot. men, det får bli en annan dag.


nu ska jag äta, sen blir det dusch och sen frampå far jag till gbg!

med nöjda hälningar
karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0