rapport

idag har vi talat om marknadsföring och olika företagsformer i skolan. jag har vart och tittat på en mysig liten lägenhet på februarigatan(vägen?), jag ska flytta dit på måndag.känns bra! och jag har vart på candela och sen pratat om livets mening med vandrarhemsägaren och en montör av nåt slag från varberg i köket här på vandrarhemmet. kan tilläggas att det sista kom sig av att det har skett två mord de senaste typ tre dagarna här i tibro. känns sådär.
menmen, jag tror inte jag har retat upp nån! nu ska jag gå och se på tv med mitt nya sällskap. känns la typiskt att ha hittat nån att prata med nu när jag ska flytta! menmen. ha det gott folk.

med nöjda hälsningar från
karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0