sthlm imorron!

möbelmässan på älvsjö är det ja! ska bli trevligt. jag kommer definitivt att irra runt som en vilsen vante, jag har därför planerat att hitta nån att hänga i hasorna på hela dagen! det går nog bra, jag har köpt godis att muta med också om det blir knivigt..

sen är det helg nästan! nu igen. vet inte hur jag ska göra, många ska stanna i sthlm efter mässan. det vore ju trevligt, om jag kände nån som bor där! men, det är nog bättre att åka hem på bygden denna veckan med, då får jag ju träffa anna! eller har nån nåt annat tips?

ane bruns "duets" är en fin skiva! för övrigt har jag haft sången om josefin på hjärnan idag. ni vet, den där väldigt tragiska som handlar om flickan josefin som bara har en symaskin. och hennes fästman som heter jonatan är ful, men det gör inget, för det är även josefin själv. och josefins fästman jonatan bjuder henne att åka med på hans skuta, och sen har han mage att kasta både henne och symaskinen i havet när det krisar! ja, jösses! sen går han där och sörjer, medan josefin sitter och syr på havets botten. ack, dessa karlar! är det så det ska vara klarar jag mej gott utan fästman, det är ett som är sant!

ja, det var dagens sanning. sen om det var sant är ju en annan femma. jag menar, det kunde ju ha vart värre. eller?


nu ska jag fixa lite mat och matsäck till imorron. det blir en tidig kväll i bingen, ska upp strax innan 5 imorron. neat!

med hungrigaste hälsningar
karin

Kommentarer
Postat av: Anna

äntligen en blogg!:)

o du, klart du ska komma hem. jag ser inget bättre alternativ, bara jag blir frisk till dess! puss

2009-02-04 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0