attans

jag glömmer ju alltid det smarta jag ska skriva här när jag väl ska skriva det, så då blir bara det osmarta kvar!

när de talar om grisar som skållas levande på radio vill jag mest bara kräkas och inte äta kött nånsin nåt mer i mitt liv. fy fanken va vidrigt hemskt!

idag på ring P1 var det en dam som ringde in och var otroligt upprörd över att toapappret nuförtiden håller så låg kvalité!förr var det minsann både tjockare och breare och man behövde inte ta alls lika myckesom nu! konstigt att ingen reagerar på detta, och protesterar, tyckte hon. jo, visst ärdet är konstigt. kanske har folk bara massa andra oviktiga saker att tänka på..

idag lyckades jag träffa på samma man otaliga gånger. lite jobbigt, och ansträngt.

har talat med mathias i telefon! han sitter på nån tysk båt utan motor och vaktar en slang. typ. skoj att tala ve han i vilket fall!

och resten jag skulle skriva har jag glömt, så nu ska jag sova istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0