elrivna citronskal

i helgen har jag och anna vart på ikea, åkt buss, kollat in a6, ätit glass i solen, ätit pannkakor, sett på den vita massajen, sett på american pie 2 (wie!), promenerat till maxi i råkyla, promenerat hem från maxi i snöblandat regn, käkat thaibuffe, gått upp för den långa branta backen igen och myst en massa. en jättehärlig helg! inatt far anna iväg till israel. ha det bra min kära! jag kläckte den fina idén att vi ska ha en karibien-afton runt påsk, låter hett va? you bet! det blir all-inclusive...

imorron ska jag åka med min klass till svenljunga och gå på studiebesök på elmo och textil miljö. det blir nog skoj.
vi ska åka jättetidigt, så nu ska jag bara duscha och sova!

idag har jag vart i träverkstan och putsat och betsat och borrat. det var skoj! allt som är smutsigt och kladdigt och dammigt är kul. för det mesta.

eftermiddagarna i tibro har blivit slentrian. jag får komma på nåt nytt skoj att göra, kanske ska söka upp den där scoutkåren iaf.

på torsdag åker jag till oslo!

jovars. sov gott!


Kommentarer
Postat av: Deborah

Ne men hej, kul att det finns ännu en me blogg..

2009-03-26 @ 23:32:45
URL: http://deborahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0