eviga ögonblick

i tibro finns en bio med på tok för mycke lutning på salongen.  den brukar visa film på tisdagar och söndagar. idag var jag där och såg en väldigt vacker film som heter  " maria larssons eviga ögonblick ". den var liksom inte speciellt bra egentligen, men den var så vacker. så fina bilder! och huvudpersonen, maria... vacker! så mycke styrka och mod. det starkaste var när hon klättrade upp på bordet, och hoppade ner, gång på gång.. ååh.

i tibro kan man ställa ut sina påsar med pappersåtervinning, alltså tidningar och reklam på tisdagar, så kommer det en bil och hämtar dem. det är ju alldeles fantastiskt bra!

jag har fått arbetsbyxor, kritstecksrandiga svarta... de är så snygga och jag gillar dem starkt!


med harmoniska hälsningar
karin

Kommentarer
Postat av: Mathias

Har du gått och blivit Tibrofrälst min vän? Det verkar så.. Djupt oroande...

2009-03-04 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0