i uppsala finns fina pojkar

jag kanske borde flytta dit.

idag har jag bakat piroger till lunchlådan. det är ungefär det enda jag har hunnit med.

imorse var det barmark, underbart tänkte jag, då kan jag cykla imorron. när jag gick hem från skolan var det ca. 5 cm blötsnö... så, det blir till att knalla i blötan imorron igen! menmen. min värmländska klasskompis sa att det det står i bondepraktikan att det ska bli sju bakslag innan våren kommer. så, det är bara att vänta tålmodigt! och vänta, det är nåt jag är bra på. om jag får säga det själv. 

just det. jag har gjort en sak till idag. lyssnat på timo-skivan ca. 11 gånger. den har inte blivit sämre än.

nu hinner jag inte med det här mer idag! 

tack mathias förresten, det gjorde mej glad. som du brukar!


med oduschade hälsningar
karin



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

om du flyttar så flyttar jag med.. har nämligen upptäckt samma som du.. att där finns de fina pojkar=)

2009-03-05 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0