internationella kvinnors dag

ska snart åka tillbaka till tibban, så nu tänkte jag berätta lite vad jag gjort i helgen. igår var jag och mamma på överby, det var mysigt. där var även made in sweden-kändisarna och sjöng! tänk vilken tur. jag känner på nåt vis att sådana turnéer måste vara nåt av det tråkigaste man kan göra som artist. jag menar, stå på en provisorisk pyttescen mitt i ett köpcenter och sjunga playback. jaja, i vilket fall. överby var trevligt. när vi skulle åka hem råkade vi åka åt fel håll och fick börja åka mot karlstad tills vi lyckades komma av den vägen! jag satsade hårt och målade naglarna med guld i bilen. det gick faktiskt rätt bra. kom hem och fick göra mej iordning lite hastigt och lustigt och sen åka och plocka upp filippa påväg till tomas 35-årskalas i magra missionskyrka. stackars filippa hade fått stå och vänta såklart! kalaset var trevligt. folk droppade in och tillslut var det en hel mängd folk, övervägande småbarnsföräldrar. vi fick god mat och marängswisch efteråt. mmm! när jag kom hem kom mikael och hälsade på, vi tittade på en film som heter bongwater. den var rätt dålig faktiskt. men det var väldigt mysigt iaf! tack så mycke kära vän! :)

idag har jag jobbat ett par timmar, det var helt okej. gott med lite extra klirr. nu ska jag boka biljetter till oslo! och sen far jag till alingsås för att starta min resa hem till februarigatan.

jag funderar ännu på om jag ska åka in till skövde och se sofia karlsson på onsdag tror jag det var. det tål att kluras på!

sen har jag en viktig sak till att säga innan det är slut för idag. eftersom jag till och med fått beröm av nån typ av representant för svenska kyrkan vill jag peppa er ännu en gång att hjälpa till med das insamling! det har stannat av lite nu, men hoppet är ingalunda ute! man kan ge bara en 50 lapp om man vill, och ge via internetbank eller med visa-kort eller kanske på nåt mer sätt. så, kom igen nu! jobba jobba! vi kan dela, dela, dela du och jag, och jesus älskar alla barnen gul och brun och röd och rosa! http://www.svenskakyrkan.se/vatten/index.html#/insamling/LFQ1


ha det!

karin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0