saturday night

åh, vilken fin kväll! annika norlin, vilken pärla! helt spattig på scen! hon hade ett antal snygga musiker och en otroligt söt körtjej med sig. det finaste var när hon berättade om låten "overall". att den handlar om det värsta hon kan tänka sig, att skaffa en man, gifta sig och få ett barn, uppfostra det efter all konstens regler och sen blir barnet nazist. jag har just undrat vad den låten handlar om. nu vet jag. hon har många fina tankar!

förband var john me, han med radiolåten ni vet, han är mysig med.

och klara zimmergren var i publiken, det var lite fräckt. hon lät precis som på tv. bara så ni vet.

efter konserten och efter linn hade åkt iväg med 7:an, gick jag och tog en liten fika, varm och choklad och en liten kaka på ett cafe, det var mysigt. sen när jag kom ut och skulle gå till stationen såg jag nog en brottsling, en kille sprang förbi i en jädra fart, och så kom polisen efter. haha, jag tänkte stoppa honom och säga att han tappade sina vantar. för det gjorde han.

ni hinner jag inte skriva mer.
ha det bra!!

med musikfyllda hälsningar
karin

Kommentarer
Postat av: MuuMaggan

Hej kusin!

Nu har jag hittat till dig... :)

2009-03-01 @ 15:19:45
URL: http://muumaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0