weekend i jnkpg

nu är jag i jönkan på besök hos anna. det är mysigt och skoj!

idag var vädret vackert när jag for hit. våren är lika underbar varje år när den kommer! vi handlade mat och och gick upp för den jättelånga jättebranta backen upp till skolan. sen åt vi en vällagad pastaanrättning och sen har vi bara slappat. sett lite på tv, så ska det låta först. sen det nya efter skavlan, grillad. ganska konstigt program, det som var bra var att anders ankan var med. sen såg vi en vacker romantisk film som gick på tv, hundtricket hette den.

jag har även nu ikväll fått reda på att min klasskompis åsa ifrå skara och jag är sysslingar. det är ju himla skojigt!
det roligaste med det är att för två veckor sen ungefär insåg de två andra tjejorna som började i klassen samtidigt som vi att de är sysslingar... vilken släktröra!

nu ska jag gosa ner mej på min madrass!


"jag vill gå hem med dej, jag vill bara gå hem med dej, innan eftertänksamheten har raderat hela natten,
jag vill gå hem med dej, jag vill bara gå hem med dej, genom vårens första rodnande natt.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0