helgen knackar på vår dörr

annika for upp till åmål igår. så konstigt att inte ha henne här nu till frukost! inte för att vi brukar vara så värst sociala vid den här tiden. inte alls faktiskt. har för det mesta inte sagt ett ord till varann förän vi går ut till cyklarna. men det är skönt. igår  var jag och herbert och hälsade på hans far. hann med att gå och heja på hans mormor med i samma veva.
verkar som jag har hälsat på större delen av släkten nu!

skönt med fredag. kort dag i skolan.

ojoj, nu håller nån på och river hela stället! eller, va sjutton gör han? det låter som tusan iaf! 
det är nog bäst att jag packar mina frukter och cyklar iväg till skolan, så jag inte är här när min lägenhet vibrerar sönder!

ha en fin helg folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0